akceptuję

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.Pliki cookies wykorzystujemy w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.



77 / 474 81 10
poniedziałek - piątek w godz.:
8:00 - 16:00

Twoje konto (0) / 0,00Do kasy

Wysyłka i odbiór

Zamówione produkty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską UPS. Poczta Polska zobowiązuje się do dostarczenia przesyłki (paczki) priorytetowej w ciągu 24 godzin od momentu nadania. Firmy kurierskie zobowiązują się do dostarczenia przesyłki do następnego dnia roboczego po dniu jej wysłania. W przypadku firm kurierskich, paczki przekraczające 50kg lub do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka mogą być doręczone do dwóch dni roboczych. W momencie kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, następnego (lub tego samego) dnia otrzymasz maila potwierdzającego, wraz z numerem przesyłki (jeżeli była to wysyłka kurierem).

Od tego momentu, możesz na stronie kuriera UPS sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka oraz uzgodnić z firmą kurierską dogodny termin jej doręczenia.

Zamawiany przez Ciebie towar jest nowy i fabrycznie zapakowany. W sytuacji, gdy przesyłka została uszkodzona podczas transportu bądź stwierdzono braki w zamówieniu, należy w obecności kuriera spisać protokół uszkodzenia.

W protokole powinny znajdować się następujące informacje: data, godzina doręczenia, opis uszkodzenia lub braków w towarze, podpis kuriera oraz zamawiającego. Jeżeli uszkodzenie lub niezgodność z zamówieniem została zauważona po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską (telefon jest podany na liście przewozowym) i umówić się na przyjazd kuriera w celu spisania protokołu.

Przewoźnik jest zobowiązany do takiego przyjazdu i spisania protokołu. Wszelkie reklamacje kierowane do przewoźnika, mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie, według prawa przewozowego, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane. O zaistniałej sytuacji, należy powiadomić sklep GigaOm.pl. Spisany protokół uszkodzenia należy przesłać do siedziby firmy GigaOm.pl. Sprzęt uszkodzony powinien być zapakowany oryginalnie i nie może nosić śladów użytkowania.

UWAGA: wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od firmy ubezpieczeniowej odszkodowania jest możliwe tylko i wyłącznie na podstawie spisanego protokołu. Nowy towar będzie wysyłany dopiero po otrzymaniu przez Gigaom.pl produktu będącego przedmiotem reklamacji.